Forsiden

:ARBEIDSLIV: Meningsfullt og krevende å jobbe med forsikringssakene etter Gjerdrum-katastrofen

Fra sitt hjemmekontor i Sarpsborg har saksbehandler Monica Døvigen i Gjensidige hatt en svært krevende jobb med å følge opp kunder som er rammet av Gjerdrum-katastrofen. Foto: Privat.

Fra sitt hjemmekontor i Sarpsborg har saksbehandler Monica Døvigen i Gjensidige hatt en svært krevende jobb med å følge opp kunder som er rammet av Gjerdrum-katastrofen. Foto: Privat.



 
  • Privatøkonom Eldar Rønning i Sparbank 1 SMN mener pandemien har gitt mange kunder "et spark i ræva" for å rydde opp i privatøkonomien.  Sommeren 2021 startet Finans Norge og NAV en felles offensiv for å hjelpe de som ikke får endene til å møtes.  Les hele saken som OBM har skrevet for Finansfokus her!
 

:KORONAEN:

  • SISTE: Full åpning på korttids-parkering.
 
 
  • :GATEVASK: Kommunale millioner ruller når gatene skal brøytes, repareres og vårvaskes. Ikke minst er fjerning av rask og rusk i Oslo-gatene nå blitt gull for investorer på Stockholm-børsen. 
 
  • En uke i Mandal er god medisin mot møllspiste forestillinger om den evige sørlandsidyllen.
  • Da jeg sjekket at mobilen lå trygt i innerlommen, ble jeg sjokkert!