Forsiden

Oslo skal få råere branding

Deltagelsen i Oslo Innovation Week øker, konstaterer Oslo Teknopols lederteam, fra venstre Tanya Heglund, Berit Solli, Fredrik Winther og Kevin Gallagher.

Deltagelsen i Oslo Innovation Week øker, konstaterer Oslo Teknopols lederteam, fra venstre Tanya Heglund, Berit Solli, Fredrik Winther og Kevin Gallagher.

Vinterhovedstaden Oslo vil lære av Stockholms branding som "Capital of Scandinavia". Den britiske brandingguruen Julian Stubbs kommer med innspill til hva Oslo kan gjøre for å øke synligheten enda mer.



 

På et tidspunkt for ikke altfor lenge siden begynte Stian Rustad å oppleve at det er lettere å få andre med seg på nye ideer. Han er "OBM-stabeis 2018", og han vet godt hvordan det er når ingen tror på forretningsideen.  Stabeis-egenskapen har vært helt avgjørende, sier han. 

 

Oslo Business Memo er tatt opp som medlem av Fagpressen.  Vi ønsker å delta i arbeidet for bedre rammebetingelser for journalistikk og publisering, og vi opplever at Fagpressen er et naturlig fellesskap for oss å være del av.  

Se nyheter og reportasjer i forbindelse med Holocaustdagen 2019.  Det romske reportarsjeteamet under veiledning av OBM Nettkringkastings medarbeidere har laget tilsammen seks utgaver av Nevimos Norvego.

Se video!